۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۲۳

فرماندار فیروزکوه:

فیروزکوه در ارزیابی های استانی جایگاه خوبی دارد

فیروزکوه در ارزیابی های استانی جایگاه خوبی دارد

فیروزکوه- فرماندار فیروزکوه گفت: فیروزکوه به لحاظ ارزیابی استانی در جایگاه خوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری منش، ظهر پنح شنبه در ششمین جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه اظهار کرد: برای پرورش نسل آینده شهرستان فیروزکوه به عنوان انسان چند ساحتی بر اساس بیانیه گام دوم، باید بررسی انجام شود که چه اقداماتی در آموزش و پرورش انجام شده و چه اقداماتی نیاز است که انجام شود تا ما شاهد پرورش نوجوانان و جوانانی انقلابی باشیم.

وی ادامه داد: باید بررسی شود در خصوص ترویج فرهنگ کار و تلاش چه اقداماتی انجام شده و چه برنامه‌هایی در این حوزه می‌توان انجام داد؛ همچنین در تربیت دانش‌آموزان به عنوان فردی مسئول و متعهد به جامعه چقدر می‌توان مؤثر بود، یکی دیگر از سرفصل‌ها، ترویج فرهنگ تحقیق و پژوهش در دانش‌آموزان است که باید در سطح مدارس بررسی شود و در کنار این باید ترویج فرهنگ خلاقیت و نوآوری نیز مدنظر قرار گیرد.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: در حوزه احترام به دیگران و محیط زیست میزان این سنجه در سطح شهرستان بررسی و راهکارهای تقویت آن در بین دانش‌آموزان بررسی شود و در هر یک از این سرفصل‌ها می‌توان تعدادی از نهادهای شهرستان مشارکت نمایند که باید در شورای آموزش و پرورش تقسیم وظایف صورت گیرد.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و همدلی و همکاری، مشارکت‌جویی و مشارکت‌پذیری از جمله مواردی است که می‌توان برای آن برنامه‌هایی را تهیه و اجرا کرد.

حیدری‌منش به ترویج روحیه اعتمادبه‌نفس و ارتقای روحیه مثبت در دانش‌آموزان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: با محورهایی که اشاره شد، در این شورا وضعیت آموزش و پرورش شهرستان ارزیابی خواهد شد.

فرماندار فیروزکوه اظهار داشت: از جنبه ارزیابی استانی، شهرستان فیروزکوه جایگاه خوبی در مناطق استان تهران دارد و در رتبه‌های مختلف استانی در جایگاه اول تا سوم قرار داریم؛ این سنجه‌ها برای تحول در نظام آموزشی شهرستان فیروزکوه احصا شده است که در حوزه تقویت و ترویج فرهنگ دانش‌آموزان چند ساحتی و انقلابی، باید هدفمند عمل کنیم که این اقدامات مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب است.

کد خبر 5934747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha