۱۸ آبان ۱۴۰۲، ۲۰:۱۶

سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش همدان خبر داد؛

ضرورت ارزان و همگانی کردن ورزش به منظور تربیت جسمانی دانش آموزان

ضرورت ارزان و همگانی کردن ورزش به منظور تربیت جسمانی دانش آموزان

همدان- سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان بر ضرورت ارزان و همگانی کردن ورزش به منظور تربیت جسمانی دانش آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی در جلسه‌ای که با حضور معاون سازمان فرهنگی_ورزشی شهرداری همدان به منظور انعقاد تفاهم نامه مشترک در راستای همگانی نمودن ورزش برگزار شد، عنوان کرد: می‌بایست شناسایی تمامی ظرفیت‌ها به منظور ارزان و همگانی کردن ورزش با اولویت مناطق کم برخوردار و افراد کم بضاعت توسط تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در اولویت قرار گیرد.

بخشی همچنین به اهمیت فعالیت بدنی و ورزش برای کودکان و بزرگسالان اشاره کرد و گفت: در این راستا برنامه ریزی درست برای تربیت جسمانی دانش آموزان و اجرای فعالیت‌های فوق برنامه با مشارکت دیگر سازمان‌ها بسیار با اهمیت می‌باشد.

در ادامه این جلسه هادی بلوری معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری نیز بر در نظر گرفته شدن تمهیداتی به جهت حضور دانش آموزان در فعالیت‌های ورزشی با مشارکت و همراهی والدین تاکید کرد و دغدغه مندی بهینه سازی برنامه‌های تدوین شده در این راستا را خواستار شد.

کد خبر 5934751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha