۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۳۷

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان:

دستگیری ۵ شکارچی در مهدیشهر/ لاشه ۳ راس قوچ و کل کشف شد

دستگیری ۵ شکارچی در مهدیشهر/ لاشه ۳ راس قوچ و کل کشف شد

سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری پنج شکارچی غیرمجاز در منطقه پرور مهدیشهر خبر داد و گفت: متاسفانه سه لاشه قوچ و کل از این شکارچیان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی میر احمدی صبح جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه در پی اشراف اطلاعاتی پاسگاه انتظامی فولاد محله مبنی بر وجود شکارچی موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: این شکارچیان با انجام شکار در منطقه پرور قصد خروج از فرعی‌ها به سمت استان‌های شمالی کشور را داشتند.

وی ضمن بیان اینکه با همکاری محیط زیست خودروها شناسایی و دستور توقف آنها صادر شد، افزود: رانندگان با دیدن پلیس اقدام به فرار کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه با هماهنگی پاسگاه انتظامی مازندران خودرو ۲۰۶ و سمند متوقف شد، ابراز داشت: سه سرنشین ۲۰۶ و دو سرنشین سمند دستگیر شدند.

میراحمدی در ادامه تصریح کرد: از این دو خودرو علاوه بر سه لاشه قوچ و کل کوهی یک قبضه سلاح شکاری، دوربین چشمی، سه کیلو ساچمه و تجهیزات شکار کشف و ضبط شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه هر گونه آسیب به حیات وحش با هیچ چیز قابل جبران نخواهد بود لذا پلیس مقتدرانه برخورد با شکارچیان را در دستور کار خود دارد و برای حفظ گونه‌های موجود در طبیعت تلاش می‌کند.

کد خبر 5934915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha