۱۹ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۱۱

امام جمعه کاشان:

مسلمانان دنیا باید در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پای کار باشند

مسلمانان دنیا باید در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پای کار باشند

کاشان - امام جمعه کاشان گفت: ملت مسلمان در همه جای دنیا باید در حمایت از مردم مظلوم فلسطین پای کار باشند و کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سیدسعید حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به مقاومت سلحشورانه مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم جعلی صهیونیستی اظهار داشت: کشتار بی رحمانه غیرنظامیان توسط رژیم صهیونیستی نشانه افول این رژیم جعلی است.

وی با اشاره به اینکه مردم آزادیخواه از سرتاسر دنیا در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کرده‌اند، ابراز داشت: مردم و ملت مسلمان در سرتاسر دنیا در حمایت از مردم فلسطین باید پای کار باشند و کوتاهی نکنند.

امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه برخی ملل مسلمان با وجود خباثت‌های دولت‌هایشان در حمایت از مردم غزه به خیابان‌ها آمدند، تصریح کرد: در این بین مردم آزاده در برخی کشورها مثل انگلیس، فرانسه و آمریکا هم حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت جبهه مقاومت از مردم مظلوم فلسطین گفت: به گفته رهبر معظم انقلاب دشمن به زودی همه امکانات خود را نشان خواهد داد و ما از یمن جواب او را خواهیم داد.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به برخی مناسبت‌ها افزود: رحلت علامه محسن فیض کاشانی که رهبر معظم انقلاب در سفر ۲۰ آبان خود به کاشان به عنوان بخشی از سلسله پرافتخار کاشان نام بردند از جمله این مناسبت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این عارف و دانشمند شهیر باعث افتخار مردم کاشان است، خاطرنشان کرد: این عالم بزرگوار بیش از ۲۰۰ کتاب تحریر کرده‌اند که تفسیر صافی ازجمله تالیفات ایشان است.

امام جمعه کاشان همچنین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت سردار طهرانی مقدم گفت: در شرایط کنونی کشور تمام قدرت موشکی و هوافضای خود را مدیون این شهید بزرگوار است.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در خصوص این شهید بزرگوار عنوان سردار عالیقدر، دانشمند برجسته، پارسای بی ادعا، برخوردار از اخلاص سرشار و همت بلند به کار برده‌اند.

کد خبر 5935109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha