۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۷:۵۸

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر:

مصرف آب بوشهری‌ها از متوسط کشوری بیشتر است

مصرف آب بوشهری‌ها از متوسط کشوری بیشتر است

بوشهر - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: مصرف آب بوشهری‌ها از متوسط کشوری بیشتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه تجهیز ۱۱ حلقه چاه با ۳۸ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان بوشهر و بویژه شهرستان‌های دشتستان، عسلویه، جم، دشتی، دیر و کنگان اجرایی شده است.

وی بیان کرد: دستاورد این پروژه مهم رفع تنش آبی در محلات هدف و تقویت وضعیت آبرسانی در شهرها و روستاهای مختلف بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: در مناطق برخوردار از ظرفیت آب زیرزمینی مطالعات بسیار خوبی انجام شده تا در مناطق مستعد از ظرفیت چاه‌ها برای آبرسانی پایدار به مشترکان هم استانی اجرایی شود.

وی افزود: همزمان با اقدام انجام شده برای تجهیز ۱۱ حلقه چاه جدید، شبکه‌های انتقال و توزیع آب نیز بهسازی و نوسازی شده تا با کاهش هدررفت شاهد رفع تنش آبی در استان باشیم.

توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها

عالی اظهار کرد: تعریف پروژه‌های آب شیرین کن در مناطق مختلف از دیگر رویکردهایی است که با هدف آبرسانی پایدار در مناطق مختلف استان بوشهر اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: با اقدام‌های متنوع اجرا شده در حوزه آبرسانی پایدار در استان بوشهر، همچنان صرفه جویی راهبردی انکارناپذیر به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: سرانه مصرف آب شرب در استان بوشهر ۲۸۰ لیتر در شبانه روز و ۱۰۰ لیتر فراتر از متوسط کشوری است که با چنین وضعیتی بازنگری در نحوه مصرف آب شرب در استان ضرورت پیدا کرده است.

کد خبر 5935369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha