۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان شروع به کار کرد

نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان شروع به کار کرد

کاشان - با برگزاری آئین افتتاحیه، نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان شروع به کار کرد.

مسعود نوری فر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان اظهار داشت: برای این جشنواره ۷۰ اثر از ۲۰ شهر سراسر ایران به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه بخش رویش، مرشد ترابی و کهنه سواران برگزار می‌شود، ابراز داشت: تعداد آثار پذیرفته شده به این جشنواره ۲۶ اثر از ۱۴ شهر کشور است.

دبیر نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک کاشان با بیان اینکه در طول برگزاری جشنواره ۳۳ اجرا داریم، تصریح کرد: دو اثر پژوهشی هم در این جشنواره حضور پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایده این جشنواره از سالیان پیش در ذهن داشتم و از فروردین امسال مطرح کردم، گفت: برای برگزاری این جشنواره هیچ کمک دولتی دریافت نکردیم و برگزاری جشنواره با کمک بخش خصوصی و همچنین مردم انجام می‌شود.

نوری فر با اشاره به اینکه این جشنواره از امروز ۲۰ آبانماه آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک در روز ۲۶ آبان ماه با معرفی آثار برگزیده به پایان می‌رسد.

وی با بیان اینکه اجراهای این جشنواره در مکان‌های تاریخی و فرهنگی، مدارس و کافه‌های سطح شهر کاشان و آران و بیدگل است، افزود: مرشد حسین ظاهری، استاد داریوش نصیری و استاد مهدی صفاری نژاد داوران بخش مسابقه نخستین جشنواره نقالی و روایتگری سیلک هستند.

کد خبر 5935536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha