۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۹

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی خبر داد؛

حمل ۵۵ کیلو حشیش با پیکان وانت/دستگیری دو متهم

حمل ۵۵ کیلو حشیش با پیکان وانت/دستگیری دو متهم

بیرجند-جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف ۵۵ کیلو و ۶۰۰گرم حشیش در بازرسی از یک پیکان وانت خبر داد و گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدمرتضی موسوی صبح شنبه به خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان خوسف با همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان جنوبی، اطلاعاتی مبنی بر حمل مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران هنگام کنترل محورهای های مواصلاتی شهرستان خوسف به یک خودروی پیکان وانت که با سرعت در حال حرکت بود مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی افزود: مأموران با اقدامات پلیسی خودرو را متوقف کرده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از پیکان وانت، ۵۵ کیلو و۶۰۰ گرم حشیش که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر با قاطعیت ادامه دارد و به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و مردم در این امر خطیر همچون گذشته ما را یاری نمایند.

کد خبر 5935538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha