۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۱۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خبر داد؛

اعزام ۸۹ دانش آموز مجتمع فرهنگی هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد

اعزام ۸۹ دانش آموز مجتمع فرهنگی هلال احمر خراسان جنوبی به مشهد

بیرجند _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از اعزام ۸۹ دانش آموز مجتمع فرهنگی، خوابگاهی هلال احمر خراسان جنوبی در قالب «اردوی شکرانه» به مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی کاوسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد ارزشمند بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، و توجه به جوانان، گفت: هلال احمر نگاهی ویژه به جوانان دارد و از توانمندی‌های آنها استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: امروز بهره گیری از ظرفیت جوانان می تواند گره گشای مشکلات کشور باشد و گام برداشتن در مسیر همراهی و یاری جوانان اولویت هلال احمر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه "اردوی شکرانه" ویژه اعضای مجتمع های دانش آموزی هلال احمر است، گفت: در خراسان جنوبی ۸۹ دانش آموز در دو مجتمع قاین و زیرکوه مشغول به تحصیل هستند.

کاوسی ادامه داد: مجتمع های دانش آموزی هلال احمر واحدهایی چند منظوره برای حمایت و پشتیبانی از نوجوانان و جوانان مستعد روستایی است که به دلیل فقر و محرومیت محل زندگی، امکان دستیابی به مراکز آموزش را نداشته اند و این دانش آموزان علاوه بر تحصیل علم، دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی امداد را نیز می‌گذرانند تا در هنگام بروز حوادث به شهروندان خدمت رسانی کنند.

وی با بیان اینکه این اردو از ۱۹ آبان تا ۲۳ آبان در مشهد مقدس برگزار می شود، افزود: این اردو در راستای حمایت و پشتیبانی از فرزندان مستعد مناطق کم برخوردار و با هدف ارتقا آمادگی روحی و روانی دانش آموزان، تقویت معنویت و روحیه کمک به هم نوع در میان اعضای مجتمع ها است.

کد خبر 5935558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha