۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران:

مشکل آب آشامیدنی ۱۲ هزار مشترک در مازندران رفع می شود

 مشکل آب آشامیدنی ۱۲ هزار مشترک در مازندران رفع می شود

بابل- مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اجرای طرح آبرسانی از چشمه خجیرود به شهر گلوگاه و مجتمع چاسرکای بابل مشکل کمبود آب آشامیدنی ۱۲ هزار مشترک رفع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده ظهر شنبه در حاشیه بازدید از طرح‌های آبرسانی بابل گفت: با اتمام فاز ۱ و ۲ طرح آبرسانی از چشمه خجیرود به شهر گلوگاه و مجتمع چاسرکای شهرستان بابل، کمبود آب ۱۲ هزار مشترک برطرف می‌شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران گفت: با اتمام فاز ۱ و ۲ طرح آبرسانی از چشمه خجیرود به شهر گلوگاه و مجتمع چاسرکای شهرستان بابل، کمبود آب ۱۲ هزار مشترک برطرف می‌شود.

وی گفت: در فاز یک، ۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شد و در فاز دو این طرح نیز هشت هزار متر لوله گذاری خط انتقال در اقطار مختلف نیاز است که تا کنون عملیات اجرایی سه هزار و ۲۰۰ متر خط انتقال ۱۶۰ میلی متری انجام شد.

وی ادامه داد: برای ادامه این طرح ۸۰۰ متر لوله ۱۶۰ میلی متری وچهار هزار متر لوله گذاری در اقطار ۲۸۰ و ۲۵۰ میلی متری به اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل آبفای مازندران، جمعیت تحت پوشش این طرح را ۱۲ هزار نفر عنوان و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح رفع مشکل کمبود آب شهر گلوگاه بابل، آبگیری مخزن ۲ هزار متر مکعبی شهدای غواص و نیز تأمین آب مجتمع روستای چاسرکا است.

مدیرعامل آبفای مازندران ادامه داد: در فاز اول این طرح ۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شد و برای فاز دو نیز ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5935622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha