۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه طی هفته کتاب در خراسان جنوبی

اجرای ۶۱۵ عنوان برنامه طی هفته کتاب در خراسان جنوبی

بیرجند _مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از اجرای ۶۱۵ عنوان برنامع در هفته کتاب با مشارکت دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر علی فرخنده ظهر شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته کتاب گفت: ۶۱۵ عنوان برنامه در هفته کتاب از ۲۳ تا ۳۱ آبان ماه سال جاری در قالب سی و یکمین دوره بزرگداشت کتاب با شعار محوری «آینده خواندنی است»، در خراسان جنوبی با مشارکت دستگاه های عضو ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان اجرا می شود.

وی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در اسلام و نگاه امامین انقلاب در این خصوص، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، عطر افشانی گلزار شهدای گمنام، تجلیل از فعالان حوزه کتاب و برگزاری شبی با قرآن از جمله این برنامه ها است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو روستای اسفندیار طبس و درمیان به عنوان روستاهای دوستدار کتاب در خراسان جنوبی معرفی شده اند، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری جشن دوستدار کتاب در این دو روستا برگزار می شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته کتاب استان در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه کتاب استان، تصریح کرد: با پی گیری های که انجام شد، دنبال این بودیم که مهر ماه نمایشگاه کتاب استان را برگزار کنیم اما به دلیل تغییراتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد، تاکنون به شکل آزمایشی تنها نمایشگاه کتاب در استان آذربایجان شرقی به شکل جدید برگزار شده است.

فرخنده خاطر نشان کرد: بعید می دانم که امسال نمایشگاه کتاب در استان های دیگر کشور هم برگزار شود.

به گفته وی اولین مصوبه سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به استان، با پرداخت بدهی یکی از پیمانکاران که مربوط به پروژه های قبل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بود، اجرایی شد.

کد خبر 5935830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha