۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۴۵

امام جمعه اصفهان:

ادارات اصفهان در زمینه فناوری خود را به روز کنند

ادارات اصفهان در زمینه فناوری خود را به روز کنند

اصفهان – امام جمعه اصفهان گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی و کسب اطلاعات بر اساس سیستم اطلاعات دستگاه‌ها امری شایسته است و ادارات اصفهان در زمینه فناوری خود را به روز کنند.

به گزارش مهر، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار رئیس سازمان بازرسی استان اصفهان با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع و مدارا با مردم اظهار داشت: مردم تخلفاتی را انجام می‌دهند، اما تا حدی که امکان دارد باید در وهله اول تذکر داد و حتی در مسئله تعزیرات و بازرسی نیز گاهی اشتباهاتی می‌شود.

وی با تاکید بر سخت گیری به قاچاقچیان حرفه‌ای کالا در مقابل خرده فروشان افزود: باید از قاچاق جلوگیری کرد، مسئله اصلی این است که با قاچاقچی حرفه‌ای مقابله شود و اولویت اصلاح افراد باشد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به اهمیت هوشمندسازی و استفاده از بانک اطلاعات به‌روزشده دستگاه‌ها و سازمان‌ها گفت: حرکت به سمت هوشمندسازی و کسب اطلاعات بر اساس سیستم اطلاعات دستگاه‌ها بسیار مناسب است و باید همه ادارات خود را به‌روز کنند.

در این دیدار ریاست سازمان بازرسی استان اصفهان نیز گفت: یکی از اقداماتی که قرا است اجرا شود این است که سیستم سازمان بازرسی را به سمت هوشمندسازی ارتقا داد و باید از بانک اطلاعاتی ادارات استفاده کنیم.

شاه‌محمدی افزود:، دوره آموزشی ویژه مباحث حقوقی برای کارکنان برگزار خواهد شد و هدف این است که مسائل و شکایات مرتبط با دادگستری به طور مستقیم به دستگاه مربوطه ارجاع داده شود و در سیستم بازرسی قرار نگیرد.

کد خبر 5935913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha