۲۰ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۴۱

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی:

تکمیل کتابخانه مرکزی اراک دستور کار ویژه است

تکمیل کتابخانه مرکزی اراک دستور کار ویژه است

اراک-مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مرکزی گفت: تکمیل و افتتاح کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز کانون تمدن کشور، ضروری و دستور کار ویژه است.

علی گودرزی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به مناسبت هفته کتاب، اظهار کرد: در حال حاضر کتابخانه‌ها، تنها مکانی برای مطالعه و امانت نیست بلکه به مکانی برای انجام امور و فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تبدیل شده است.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی تصریح کرد: اکنون کتابخانه‌ها به عنوان کانون خانواده‌ها مطرح است و باید شرایط به سمتی سوق داده شود که نخستین مرکز برای حل مشکلات خانواده‌ها مدنظر باشد.

گودرزی زاده افزود: کتابخانه‌ها اکنون مرکز مشاوره، فرهنگی و پارک علم و فناوری شده است و تمامی تجهیزات و امکانات لازم برای رشد و تعالی خانواده‌ها مهیا است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی خاستگاه یک چهارم مفاخر جهان است، گفت: امیدواریم با تخصیص بودجه لازم از سوی مدیران، شاهد افتتاح کتابخانه مرکزی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز کانون تمدن کشور باشیم.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بیان کرد: مساحت کتابخانه مرکزی اراک، ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر است که پس از تکمیل در بازه زمانی ۶ ماه از سوی نهاد کتابخانه‌ها تجهیز می‌شود.

گودرزی زاده تاکید کرد: انتظار می‌رود با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین، شاهد ارتقای کتابخانه‌ها برای بارور کردن اندیشه‌های نسل امروز و تعالی آنها باشیم.

کد خبر 5936208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha