ابوعبیده:

تانک‌های دشمن با مقاومت شدید روبرو شدند

تانک‌های دشمن با مقاومت شدید روبرو شدند

سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که مبارزان قسام موفق شده‌اند طی ۴۸ ساعت گذشته ۲۵ جنگ‌افزار دشمن صهیونیستی را منهدم کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) طی یک پیام تصویری مطالبی را پیرامون وقایع میدانی جنگ در غزه عنوان کرد.

ابوعبیده گفت: تانک‌های اسرائیلی با مقاومت شدید روبرو شده‌اند و درگیری‌های سنگین آن‌ها را به عقب‌نشینی و تغییر مسیر نفوذ مجبور می‌کند.

وی افزود: مبارزان ما از زیر زمین، روی زمین و زیر آوارها بیرون می‌آیند و خودروهای زرهی و تانک‌های دشمن را منهدم می‌کنند.

ابوعبیده ادامه داد: رویارویی ما و دشمن نابرابر است، اما این رویارویی، سرکش‌ترین نیروی نظامی منطقه را می‌ترساند و لرزه بر اندام دشمن می‌اندارد.

وی گفت: جنایت‌هایی که دشمن در برابر دیدگان جهانیان مرتکب می‌شود، تنها دستاورد دشمن در این جنگ است و انتقام آسان و سریع برای اقناع فضای داخلی رژیم صهیونیستی انجام می‌شود.

ابوعبیده ادامه داد: از آغاز حمله زمینی دشمن بیش از ۱۶۰ جنگ‌افزار صهیونیست‌ها را به صورت کامل یا جزیی منهدم کرده‌ایم. ۲۵ دستگاه از این جنگ‌افزارها در ۴۸ ساعت گذشته منهدم شده‌اند.

وی افزود: جان‌فشانی‌های بزرگ مبارزان ما مقدمه پیروزی است.

کد خبر 5936288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • دهقان IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      درود و خسته نباشید بر رزمندگان مقاومت در غزه و کل فلسطین اشغالی معاندان و افراد و حاکمان هم سو با شیاطین صهیونیسم و غربی با شنیدن این اخبار در ماتم شکست اشغال گران زانو غم در بغل میگیرند و کشته های آنها به جهنم تشریف میبرند در حالی که شهیدان غزه به بهشت و نزد پروردگار خودرفته و زندگی میکنند