۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی:

حوزه سلامت از اولویت های قوه قضاییه است

حوزه سلامت از اولویت های قوه قضاییه است

مشهد- معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: حوزه سلامت از حوزه‌های بسیار مهم و قابل توجه برای قوه قضاییه است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرمرتضوی ظهر یکشنبه در حاشیه نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی در مشهد اظهار کرد: ما به عنوان حافظ جان انسان‌ها وظیفه داریم در این حوزه به تکنولوژی نوین و پیشرفته رو بیاوریم.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ادامه داد: از این رو باید بتوانیم وابستگی خودمان را به کشورهای خارجی کاهش دهیم و از ظرفیت نخبگان و استعدادهای درخشانی که داریم به بهترین شکل استفاده کنیم.

وی بیان کرد: خوشبختانه امروز شاهد این اتفاق دراین نمایشگاه بودیم که درحوزه‌های مختلف پزشکی دارای پیشرفت‌های زیادی هستیم وامیدواریم وابستگی این حوزه به مرور کاهش یابد.

مرتضوی تاکید کرد: اینکه نسل جوان و نخبه به بهترین شکل به کار گرفته شده اند، بسیار اثرگذار است و درواقع یک کار ترکیبی را در این نمایشگاه مشاهده کردیم وشاهد یک تکمیل زنجیره‌ای کار در حوزه پزشکی هستیم که بسیار قابل توجه است.

معاون قضایی رییس کل دادگستری خراسان رضوی در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری تصریح کرد: این کار سبب شده است که هزینه‌های حوزه سلامت به شدت کاهش پیدا کند و امکان رقابت نه تنها با کشورهای آسیایی بلکه با کشورهای اروپایی و آمریکایی را فراهم سازد و خوشبختانه دربحث صادرات از لحاظ حجم و دامنه شاهد گستردگی زیادی باشیم.

وی بیان کرد: امیدواریم شاهد رشد و توفیقات بیشتری در نمایشگاه‌های بعدی حوزه پزشکی و دندانپزشکی نیز باشیم تا با افزایش سطح تولیدات ملی، وابستکی نظام سلامت به خارج کشور کاهش یابد و درنتیجه به کاهش هزینه‌های بیماران کمک کنیم.

کد خبر 5936890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha