۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۱۱

استاندار سیستان و بلوچستان:

تعزیرات حکومتی با حق الناس سروکاردارد

 تعزیرات حکومتی با حق الناس سروکاردارد

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید براینکه قضاوت کار بسیار سخت و مهمی است گفت: کارکنان تعزیرات حکومتی که دراین مسیر گام بر می‌دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی صبح امروز دوشنبه در دیدار مدیرکل و جمعی از مسئولان تعزیرات حکومتی استان، بر تعادل بخشی بازار به ویژه بخش عرضه و تقاضا تاکید و گفت: این موضوع باعث می‌شود بازار به ثبات رسیده و رغبتی برای قاچاق وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: وقتی تقاضا بالا و عرضه محدود باشد، قطعاً باعث ایجاد اختلاف در بازار شده و در نهایت زمینه برای سو استفاده کنندگان فراهم می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این استان بسیار ثروتمند و دارای معادن غنی فراوانی است، گفت: سیستان و بلوچستان بر مدار توسعه قرار گرفته و به سرعت در حال رشد هست و باید برای جذب سرمایه و سرمایه گذار در استان بیش از پیش تلاش کنیم.

کرمی با تاکید بر رسیدگی به نیروی انسانی در ادارات گفت: باید امکانات رفاهی و خدماتی برای نیروی انسانی مجموعه فراهم شود تا نیرو، با انگیزه بیشتری خدمت کند.

استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه با اشاره به اهمیت کار در تعزیرات حکومتی نیز گفت: قضاوت کار بسیار سخت و مهمی است که با حق الناس سر و کار دارد و کارکنان تعزیرات حکومتی که دراین مسیر گام بر می‌دارند باید دقت نظر بیشتری داشته باشند.

کد خبر 5937548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha