زندگی صدها زخمی در بیمارستان جنوب غزه در معرض خطر است

زندگی صدها زخمی در بیمارستان جنوب غزه در معرض خطر است

گزارش‌های رسانه‌ای از اوضاع فاجعه بار یک بیمارستان در جنوب نوار غزه و به خطر افتادن زندگی صدها زخمی بستری شده در این بیمارستان حکایت دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که پیکر ده‌ها شهید فلسطینی در برابر بیمارستان اردوگاه ناصر واقع در خانیونس در جنوب نوار غزه روی زمین پراکنده شده و به دلیل حملات گسترده جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی نمی‌توان به این پیکرها نزدیک شد.

وی در ادامه افزود: اوضاع در بیمارستان اردوگاه ناصر فاجعه بار بوده و زندگی صدها زخمی بستری شده در این بیمارستان با خطر مواجه است.

خبرنگار شبکه المیادین تصریح کرد: در جریان بمباران یک آرامستان در این منطقه توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی تعدادی از فلسطینی‌های بی دفاع زخمی شده و به بیمارستان ناصر منتقل شدند.

روز گذشته نیز مدیر بیمارستان کمال عدوان اعلام کرده بود که فعالیت این بیمارستان بر اثر بمباران‌ها متوقف شده، در حالی که بیش از ۵ هزار آواره در داخل بیمارستان پناه گرفته‌اند.

از سوی دیگر شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که تعداد شهدای فلسطینی در کرانه باختری از آغاز تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه تاکنون به ۱۸۷ تن رسیده است.

کد خبر 5937564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha