۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس ضروری است

اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس ضروری است

یاسوج_ مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسنعلی عزت خواه صبح دوشنبه در جلسه جمع بندی و ارائه گزارش بازرسان استانی از مدارس شهرستان دنا افزود: بازدیدها و سرکشی‌ها فاصله‌ها را کم و تجربه‌ها را زیاد می‌کند.

وی ابراز داشت: آموزش و پرورش در دولت سیزدهم در حال تحول است و چشم انداز روشنی فرا روی ما قرار دارد.

عزت‌خواه با تقدیر از تلاش‌های ارزیابان استانی و مدیر آموزش و پرورش شهرستان دنا، گفت: توجه به مسائل تربیتی و دینی، سرود ملی، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان و معلمان یک ضرورت است که در برنامه‌های مدارس مورد توجه قرار گیرد.

اجرایی سازی بیانیه گام دوم انقلاب در مدارس ضروری است

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر پیگیری بازخورد ارزیابان از مدارس تاکید کرد و خطاب به رئیس و کارشناسان اداری شهرستان دنا گفت: با مدیران مدارس ارتباط مؤثر و تنگاتنگی داشته و جلسات شورای مدرسه و معلمان را فعال کنید.

وی خاطرنشان کرد: معناگرایی را در آموزش و پرورش با تمام وجود دنبال کنید، ارزش‌های والای انسانی و فضیلت‌های اخلاقی، ایثار، گذشت و نوع دوستی در آموزش و پرورش باید معنا پیدا کند و این معنای واقعی معناگرایی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان به توانمندی‌ها و استعدادهای خوب دانش آموزان شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: حضور بانشاط دانش آموزان در کلاس‌های درس و فعالیت‌های خوب آموزشی، نوید بخش فرداهایی روشن و زیبا خواهد بود که باید بهترین امکانات را برای ظهور و بروز استعدادهای آنان بیش از گذشته فراهم کنیم.

کد خبر 5937590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha