۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۰۷

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان خبر داد؛

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان دختر در کردستان

معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان دختر در کردستان

سنندج_ مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان از معرفی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی ویژه دانش‌آموزان دختر مقاطع متوسه اول و دوم در استان خبر داد.

الهام دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «من معترضم» ویژه دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه اول و دوم در کردستان برگزار شد، اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی «من معترضم» در دو مرحله برگزار شد، که در مرحله اول در قالب پاسخگویی به سوالات تستی الکترونیکی (از طریق پرس‌لاین) و در مرحله دوم به صورت تهیه کلیپ، پادکست و غیره به صورت انفرادی و گروهی انجام شد.

وی بیان کرد: این مسابقه در قالب پویش حرف‌آورد به عنوان یکی از طرح‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان کردستان به مرحله اجرا درآمد.

مسئول ستاد نهضت پیشرفت بانوان کردستان خاطرنشان کرد: این مسابقه در راستای پاسخگویی دانش‌آموزان به یک یا چند شبهه از کتاب «من معترضم» در قالب حرف‌آورد برگزار شد به صورتی که دانش‌آموزان با مطالعه این کتاب در قالب تهیه کلیپ یا پادکست و غیره به یکی از شبهات مطرح شده در حوزه حجاب و عفاف پاسخ می‌دادند.

وی با اشاره به اینکه این کتاب به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان تهیه و تنظیم شده است، خاطرنشان کرد: کتاب من معترضم به سوالات دختران دانش‌آموز کل کشور در حوزه حجاب و عفاف و حقوق زن در اسلام می‌پردازد.

دهقانی گفت: ۱۷۵ دانش‌آموز دختر کردستانی در این مسابقه شرکت کردند که از بین شرکت کنندگان پنج نفر به عنوان برگزیده معرفی شدند و جوایزی به این تعداد اهدا شد.

کد خبر 5937689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha