۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۵۳

فرماندار کرج:

نهضت احداث گلخانه در کرج آغاز شد

نهضت احداث گلخانه در کرج آغاز شد

کرج- فرماندار کرج با بیان اینکه نهضت احداث گلخانه در این شهرستان آغاز شد، گفت: قرارگاه اشتغال فارغ التحصیلان کشاورزی در کرج راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی ظهر دوشنبه در جلسه کشت گلخانه‌ای در فرمانداری کرج اظهار کرد: استاندار در جایگاه رئیس جمهور استان تصمیم گرفته‌اند که افراد متقاضی تأسیس گلخانه بدون هیچ مانعی بتوانند گلخانه احداث کنند همه مسؤولان در این رابطه موظف هستند تابع باشند.

وی با اشاره به درخواست ۱٨ متقاضی دریافت تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه در کرج افزود: بانک‌ها از سرفصل مشارکت‌های خود موظف هستند تسهیلات بانکی مناسب را در اختیار متقاضیان احداث گلخانه قرار دهند و از سوی کارگروه کشت گلخانه‌ای شهرستان کرج به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

وی افزود: این امکان برای تحصیل کردگان بیکار در رشته‌های کشاورزی در کرج فراهم شده تا از تسهیلات بانکی برای احداث گلخانه بهره مند شوند که باید نهایت استفاده از این اقدام صورت بگیرد.

فرماندار کرج گفت: قرارگاه اشتغال، ویژه فارغ التحصیلان متقاضی کار در بخش کشاورزی کرج راه اندازی شده که بزودی فراخوان عمومی آن اطلاع رسانی خواهد شد تا به بهترین نحو ممکن از مولدان جامعه در این بخش بهره مند شویم.

وی درخواست دو نفر از گلخانه داران محمدشهر و ماهدشت را مورد پیگیری قرار داد و موضوع تخصیص حق آبه آنان را برای توسعه کشت گلخانه‌ای توسط مدیر آبفای شهرستان کرج برطرف کرد.

کد خبر 5937774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha