۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۳۳

فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد؛

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد

آبادان- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری کلاهبردار خرید و فروش شیرآلات ساختمانی در شهرستان آبادان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش شیرآلات ساختمانی و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم پس از حضور در یکی از استان‌های همجوار، اقدام به خرید شیرآلات ساختمانی کرده و با جلب اعتماد فروشنده در ازای وجه مورد معامله پس از ارائه ی یک فقره چک، کالاها را به شهرستان آبادان منتقل لیکن شاکی با سر رسید چک متوجه بلامحل بودن آن می‌شود.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت دارندگان دسته چک را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه هر دو متهم پرونده را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی ادامه داد: متهمان در تحقیقات تکمیلی به ارتکاب ۱۲ فقره کلاهبرداری با شیوه یاد شده اعتراف کرده که با تلاش‌های صورت گرفته همه مالباختگان شناسایی شده‌اند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۲۳ میلیارد ریال برآورد می‌شود، اظهار کرد: با تکمیل پرونده، متهمان به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 5937943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سعید IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      4 0
      خدا کنه سارقین که از ساعت ۷بعدظهر تا ۱۱ شب در زمین شهری ابادان دست به سرقت می‌زنند ومردم با قمه وساتور تهدید واموالشون به سرقت می‌برن را بگیرن