۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۳۶

مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

آیین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

آیین تکریم از خیریه‌های اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل- مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: ۲۹ آبان ماه آیین تکریم و بزرگداشت خیریه‌های استان اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا حسین نژاد عصر دوشنبه در جلسه شورای مدیران کمیته امداد در اردبیل، اظهار کرد: مقدمات برگزاری این آئین با تلاش معاونت مشارکت و روابط عمومی و قائم مقام کمیته امداد فراهم شده که امیدواریم ۲۹ آبان ماه آئین تکریم با حضور بیش از ۳۰۰ میهمان استانی و مسئولان کشوری برگزار شود.

وی تصریح کرد: برای این مراسم ۷۰ مؤسسه خیریه شناسنامه‌دار دعوت شده و در کنار آن فعالان ۱۶۰ مرکز نیکوکاری نیز حضور خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با تدبیر کمیته امداد در برخی از استان‌ها این آئین تکریم طراحی و تدارک دیده شده و ما نیز ۲۹ آبان ماه میزبان خیرین و فعالان این عرصه در سطح استان خواهیم بود.

حسین‌نژاد افزود: در گذشته برای مفاخر و شخصیت‌های هنری، اجتماعی و فرهنگی این استان آئین‌های گرامیداشت متعددی برگزار شده بود که در تداوم این امر ارزشمند، آئین تکریم از خیریه‌ها نیز برگزار می‌شود.

وی تکریم ارباب رجوع و مراجعان را بسیار بااهمیت توصیف کرد و ادامه داد: باید از هر فرصتی برای پاسخگویی به مطالبات مردم استفاده کنیم و با وجود تنگناهای مالی شایسته است با اخلاق نیکو و روی گشاده پذیرای مددجویان و خانواده‌های نیازمند باشیم.

حسین‌نژاد از معاونان کمیته امداد خواست، در چهار ماهه پایانی سال پیگیر توافقنامه‌ها و جذب اعتبارات ملی و استانی باشند تا در کمترین زمان تخصیص و جذب منابع رقم بخورد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: با همکاری بنیاد مسکن برای پروژه‌های مسکن قرار است زمین‌های مناسب در محدوده روستاها اختصاص یابد تا روستاییان نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد از این زمین‌های رایگان برای ساخت مسکن استفاده کنند.

حسین‌نژاد اضافه کرد: در جلسات شورای مدیران قرار است رؤسای شهرستان‌ها گزارش خود را ارائه کرده و معاونان نیز در کوتاه‌ترین زمان گزارشی از اقدامات انجام شده را ارائه کنند.

وی در مورد تخصیص اعتبار برای بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از سیل در انگوت، گرمی و بیله‌سوار بیان کرد: در مرحله اول ۶ میلیارد تومان برای جبران خسارت به مددجویان اختصاص یافت و اخیراً نیز چهار میلیارد تومان نیز به عنوان منابع حمایتی از سوی استانداری اختصاص یافته است.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود یادآور شد: این منابع صرف پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمام کمیته امداد در رسیدگی به خانواده‌های نیازمند خواهد شد تا بتوانیم بخش عظیمی از دغدغه‌های آنها را رفع کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل به نزدیکی انتخابات مجلس نیز اشاره کرد و گفت: در کنار ترغیب و تشویق مددجویان به حضور پرشور در عرصه انتخابات، رؤسا و معاونان حق تبلیغ کاندیدای خاص را ندارند و در این زمینه باید با دقت و حساسیت بیشتری اقدام کنیم.

کد خبر 5938078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha