رئیس مجلس نمایندگان اردن:

توافقنامه‌های امضاشده با تل آویو بازنگری شود

توافقنامه‌های امضاشده با تل آویو بازنگری شود

رییس مجلس نمایندگان اردن خواستار بازنگری در توافقنامه‌های امضاشده میان اردن و رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، احمد الصفدی رییس مجلس نمایندگان اردن خواستار بازنگری در توافقنامه‌های امضاشده میان اردن و رژیم صهیونیستی از سوی کمیته حقوقی پارلمان این کشور شد.

الصفدی از این کمیته خواست که توصیه‌های لازم را درباره توافقنامه‌های امضاشده با رژیم صهیونیستی جهت تقدیم آن به دولت ارائه دهد.

رییس مجلس نمایندگان اردن اعلام کرد: برخی درباره مقاومت و اقدامات آن نظر می‌دهند؛ به آن‌ها می‌گوییم که تصمیمات مقاومت به شما ارتباطی ندارد.

الصفدی افزود: مبارزان مقاومت، صاحبان سرزمین و مساله فلسطین هستند و کسانی که درباره آنان نظر می‌دهند و نظریه‌پردازی می‌کنند افرادی شرمسار هستند. کسی که مشغول مبارزه نیست، حق ندارد در مورد یک مبارز مقاوم نظر بدهد.

گفتنی است جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با همراهی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از هفتم اکتبر عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی آغاز کرده است و این عملیات همچنان نیز ادامه دارد؛ عملیاتی که شگفتی‌های بسیاری را رقم زد و با غافل‌گیری عناصر سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی همراه بود.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی در این مدت، در سایه سکوت و انفعال جهانی و عربی جنایت‌های وحشیانه بسیاری را در غزه مرتکب شده است. بر اساس آمارهای رسمی اعلام‌شده از سوی نهادهای دولتی فلسطینی در نتیجه جنایات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، بیش از ۱۱۲۰۰ نفر از هفتم اکتبر تاکنون به شهادت رسیده‌اند که دست‌کم ۴۵۰۶ تن از آنان را کودکان تشکیل می‌دهند؛ علاوه بر این بیش از ۲۷۴۹۰ فلسطینی دیگر نیز در جریان حملات ددمنشانه ارتش رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شده‌اند.

کد خبر 5938093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha