۲۲ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان:

۸۰۰ خانه روستایی مددجویان هرمزگان با همکاری سپاه در حال احداث است

۸۰۰ خانه روستایی مددجویان هرمزگان با همکاری سپاه در حال احداث است

بندرعباس- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: ۸۰۰ خانه روستایی مددجویان این استان با همکاری سپاه در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حمید باسره در خصوص عملکرد حوزه مسکن نیازمندان روستایی در استان اظهار کرد: یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد مقدس برای توانمندسازی خانواده‌های نیازمند احداث مسکن برای مددجویان کمیته امداد است که در همین راستا ۳۵ هزار مسکن روستایی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن امضا شده که سهم استان هرمزگان ۸۰۰ واحد مسکن روستایی است.

وی با اشاره به اینکه زیربنای هر واحد مسکن ۵۰ متر مربع و ویژه مناطق روستایی است، بیان کرد: از این تعداد مسکن روستایی استان هرمزگان، ۲۰۶ واحد مسکن آن تکمیل و مابقی در حال احداث است.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان با بیان اینکه برای احداث این تعداد افزون بر ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است، اظهار کرد: هزینه احداث هر واحد سه میلیارد ریال بوده که یک میلیارد ریال در قالب وام بلاعوض کمیته امداد و ۲ میلیارد ریال در قالب وام تسهیلات مسکن روستایی بنیاد مسکن به خانواده‌ها اعطا می‌شود.

وی با قدردانی از همکاری سپاه پاسداران و مشارکت بنیاد مسکن در احداث مسکن نیازمندان، یادآورشد: امیدواریم تا پایان سال جاری همه واحدها احداث و تحویل خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در استان هرمزگان قرار گیرد.

کد خبر 5938269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha