۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۲۷

مدیرکل صمت استان همدان:

اردوهای راهیان پیشرفت در همدان ادامه دارد

اردوهای راهیان پیشرفت در همدان ادامه دارد

همدان- مدیرکل صمت استان همدان گفت: نهضت اردوهای راهیان پیشرفت با هدف «جهاد تبیین» و «امیدآفرینی» ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد شانیان اظهار کرد: اردوهای راهیان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در زمینه «جهاد تبیین» و تأکیدات استاندار همدان در راستای روایتگری پیشرفت‌ها و ارائه اخبار «امیدآفرین» از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم در جامعه در اداره کل صمت استان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: معرفی دستاوردهای صنعتی و علمی استان، امید آفرینی در نسل جوان و ایجاد روحیه نشاط و خودباوری، ایجاد زمینه لازم حسب ورود جوانان به عرصه علم، صنعت و فناوری و محتواسازی و روایتگری از اهداف مهم در تور راهیان پیشرفت است که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به اجرای ۱۵ تور راهیان پیشرفت از ابتدای امسال برای اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان در این اداره کل گفت: اردوهای راهیان پیشرفت ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه با هدف انعکاس اخبار امیدآفرین برگزار می‌شود و رسانه‌ها نیز در مقابل هجمه‌های تبلیغاتی دشمن ایستاده‌اند.

شانیان تاکید کرد: دستگاه‌ها و ارگان‌های مختلف استان می‌توانند درخواست خود را جهت برگزاری تور راهیان پیشرفت در واحدهای صنعتی و معدنی استان با ما در میان گذاشته تا در فضای همکاری دوجانبه برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

کد خبر 5938288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha