۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۵

استاندار سیستان و بلوچستان:

امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست

امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست

زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه توافقات خوبی با کشورهای همسایه در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است گفت: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه دوشنبه در نشستی با فرمانداران منطقه سیستان، افزود: باید از ظرفیت فکری همه اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان در امورات بهره‌گیری کنیم چرا که این جوانان دارای فکر خلاقی هستند و می‌توانند در راستای پیشبرد هرچه بیشتر طرح‌ها، یاری رسان دستگاه‌های اجرایی و مسئولان باشند.

وی با بیان این مطلب که خوشبختانه توافقات خوبی با کشورهای همسایه از جمله افغانستان در راستای افزایش مراودات شکل گرفته، ادامه داد: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست بنابراین باید با اجرای طرح‌های مشترک مسائل مختلف حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه مسئولان کشور به سمت سیستان و بلوچستان به صورت ویژه است ما نیز باید با جدیت کارها را پیش ببریم.

وی بیان کرد: به فضل الهی شاهد بارندگی‌های خوبی در زمستان امسال خواهیم بود و امیدواریم به واسطه این بارش‌ها، بخشی از مشکل آب استان سیستان و بلوچستان حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید به دل مشکلات برویم و مشکلات را برطرف کنیم تا شاهد توسعه هرچه بیشتر منطقه باشیم.

کد خبر 5938354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha