۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۱۵

معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

عملیات طوفان الاقصی تمام معادلات رژیم اشغالگر فلسطین را درهم شکست

عملیات طوفان الاقصی تمام معادلات رژیم اشغالگر فلسطین را درهم شکست

بوشهر - معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی گفت: فلسطین با برپایی طوفان الاقصی، تمام معادلات رژیم اشغالگر فلسطین را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم دکتر محسن بیوک جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی در همایش سیاسی پدافند هوایی خارگ اظهار داشت: رژیم غاصب اسرائیل با برخورداری از حمایت آمریکا، عدم انسجام کشورهای اسلامی و همچنین داشتن بزرگترین زرادخانه هسته‌ای در خاورمیانه، فجیع‌ترین و هولناک‌ترین انواع قتل و جنایت را علیه بشریت و بالاخص مردم مظلوم و بی دفاع غزه را انجام می‌دهد.

وی افزود: فرهنگ راهبردی رژیم صهیونیستی دارای دو ویژگی اساسی است؛ نخست آنکه یک دولت تازه تأسیس و در حال تکوین می‌باشد و رژیم صهیونیستی تلاش دارد با تاکید بر عناصر هویتی و منابع تاریخی انسجام داخلی را در یک جامعه نامتجانس حفظ کند و بسترهای لازم برای مشروعیت‌یابی به اقدامات خود را در عرصه‌های خارجی را فراهم کند.

امیر سرتیپ دوم بیوک تصریح کرد: عامل دوم مخاصمت طولانی رژیم صهیونیستی با کشورهای همسایه خود است و این مخاصمت طولانی نیز ناشی از غصب سرزمین‌های کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به پیامدهای مهم سیاسی و نظامی جنگ با غزه گفت: فلسطین با برپایی طوفان الاقصی، تمام معادلات رژیم اشغالگر فلسطین را درهم شکست و رسوایی عظیمی برای صهیونیست‌ها به ارمغان آورد و هیمنه شکست ناپذیری رژیم جعلی اسرائیل را عیان ساخت.

جانشین و معاون هماهنگ کننده اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی خاطر نشان کرد: رژیم غاصب اسرائیل می‌خواهد با کشتار فراوان بازدارندگی برای آینده ایجاد کنند، به طوری که گروه‌های مقاومت فلسطینی جرأت انجام عملیات را نداشته باشند.

کد خبر 5938582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha