رهبر جنبش انصارالله یمن:

اگر راه زمینی باز بود صدها هزار یمنی خود را به فلسطین می رساندند

اگر راه زمینی باز بود صدها هزار یمنی خود را به فلسطین می رساندند

رهبر جنش انصارالله یمن با انتقاد از انفعال حکام عرب در قبال قتل عام فلسطینی‌ها تاکید کرد که اگر راه باز بود صدها هزار رزمنده یمنی خود را به فلسطین می‌رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: مشخص است که نظام‌های عربی جدیت لازم را برای اقدام در خصوص تحولات غزه ندارند.

وی در ادامه افزود: در نشست اخیر سران کشورهای عربی شاهد موضع گیری خاصی در قبال فلسطین نبودیم. گفته می‌شود این نشست نماینده تمام مسلمانان است اما در عین حال تنها بیانیه صادر می‌کند. آیا این تمام قدرت ۵۷ کشور عربی است؟

عبدالملک الحوثی تصریح کرد: اگر برای مردم یمن یک راه زمینی به سمت فلسطین بود می‌دیدیم که صدها هزار مجاهد یمنی برای مبارزه مستقیم با دشمن صهیونیستی وارد عمل می‌شدند.

وی تاکید کرد: روز گذشته یک عملیات موشکی و پهپادی علیه دشمن صهیونیستی از سمت یمن انجام شد. رژیم صهیونیستی جرأت ندارد پرچم خود را بر روی کشتی‌هایش در دریای سرخ به اهتزاز درآورد و آن را پنهان می‌کند. این بهترین دلیل برای نشان دادن تأثیرات ما در هدف قرار دادن دشمن است.

لازم به ذکر است بعد از اینکه سامانه‌های دفاع موشکی آمریکایی و صهیونیستی نتوانستند جلوی اصابت موشک‌های شلیک شده از سوی یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی را بگیرند، واشنگتن از طریق میانجی‌های منطقه‌ای تلاش دارد مانع از ادامه حملات موشکی و پهپادی دولت یمن و انصارالله ضد رژیم صهیونیستی شود.

بر اساس این گزارش جو بایدن رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار پیاپی با هیثم بن طارق سلطان عمان تماس گرفته و ابراز امیدواری کرده که عمان نقش مثبتی در جلوگیری از شلیک موشک‌های یمن به سمت سرزمین‌های اشغالی و آنچه که بایدن آن را گسترش جنگ در منطقه خوانده است، ایفا کند.

کد خبر 5938681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امید IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      7 0
      رهبر جنش انصارالله یمن یعنی مردانگی و غیرت انسانی
    • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      0 0
      57 کشور اسلامی و عربی
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
      2 0
      مرد در اعراب فقط تویی و نصرالله و یارانتون و حزب الله عراق بقیه برگ چغندرن . خاک بر سر بی غیرتشون
    • روشن دل IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
      0 0
      سلام و درود خداوند بر شما مجاهدان الله کاش میشد در کنار شما با رژیم خونخوار اسرائیل بجنگم
    • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      0 0
      زندبادانصارِلله مرگ براسرائیل مرگ برآمریکا