۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۶:۵۷

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم:

قم در عرصه فرهنگ سازی استفاده بهینه انرژی باید پرچمدار باشد

قم در عرصه فرهنگ سازی استفاده بهینه انرژی باید پرچمدار باشد

قم- مدیر کل روابط عمومی استانداری قم گفت: استان قم در عرصه فرهنگ سازی استفاده بهینه انرژی در سطح کشور باید پرچمدار باشد و در این جهت باید برنامه ریزی ویژه ای در ابعاد مختلف انجام داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا اعرابی ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای میراث سرد اظهار داشت: موضوع برانگیختگی و جریان سازی از رسالت‌ها و کارکردهای جشنواره‌های رسانه‌ای است که موجب می‌شود سبک زندگی انسان‌ها تغییر کند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم گفت: در سالهای گذشته استفاده از کمربندی ایمنی در رانندگی برای آحاد جامعه فرهنگ نبود که با جریان سازی صورت گرفته این موضوع در جامعه نهادینه و فرهنگ شد.

وی ادامه داد: در حوزه مصرف بهینه انرژی نیز باید با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در راستای نهادینه سازی این امر اقدام کرد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری قم تاکید کرد: استان قم در عرصه فرهنگ سازی استفاده بهینه سازی مصرف انرژی در سطح کشور باید پرچمدار باشد و در این جهت باید برنامه ریزی ویژه ای در ابعاد مختلف انجام داد.

وی ابراز داشت: مدیران دستگاه‌ها در راستای ایفای نقش روابط عمومی‌ها تأثیر بسزایی دارند و مدیر اهل رسانه این ظرفیت را بهتر از سایرین درک خواهد کرد.

اعرابی عنوان داشت: در ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه‌ها یکی از شاخص‌ها، موضوع ارتباط با رسانه‌ها است و مدیران باید پاسخگو و پیگیر موضوعاتی که از سوی اهالی رسانه به نمایندگی از شهروندان دنبال می‌شود باشند.

کد خبر 5939070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha