۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۱۵

فرمانده انتظامی ساوجبلاغ خبر داد؛

پلمب ۹ واحد صنفی کافه و رستوران‌های سنتی متخلف در ساوجبلاغ

پلمب ۹ واحد صنفی کافه و رستوران‌های سنتی متخلف در ساوجبلاغ

ساوجبلاغ- فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: در بازدید مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان ساوجبلاغ از ۱۲ واحد صنفی کافه و رستوران‌های سنتی، ۹ واحد متخلف پلمب شدند.

سرهنگ علی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای ساماندهی و جلوگیری از فعالیت غیرمجاز واحدهای صنفی، مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی بازدید از اصناف را در طول ۲۴ ساعت در دستورکار خود قرار دادند.

وی بیان کرد: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پس از هماهنگی با مقام قضائی از ۱۲ واحد صنفی در سطح این شهرستان بازدید و ۹ واحد متخلف را به دلیل عدم رعایت قوانین صنفی و بی توجهی به تذکر قبلی پلیس، پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ افزود: در اجرای این طرح، که با هدف ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان ساوجبلاغ و با همکاری مشترک اتاق اصناف به اجرا درآمد برای سه واحد صنفی متخلف دیگر نیز تعهد اخذ و اخطاریه دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی توسط پلیس رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی صنفی، موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5939090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha