۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۹:۳۰

فرماندار بوشهر:

زمینه حضور حداکثری مردم بوشهر در انتخابات فراهم شود

 زمینه حضور حداکثری مردم بوشهر در انتخابات فراهم شود

بوشهر- فرماندار شهرستان بوشهر گفت: مسئولان شهرستان بوشهر زمینه را برای حضور حداکثری مردم در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی سه شنبه شب در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان اظهار داشت: امکانات برای اجرا و حرکت در مسیر پیشرفت قرارگرفته تا همه ما به‌درستی و صادقانه خدمت کنیم اگر غیرازاین اتفاق بیفتد این حضور و برنامه‌ریزی و صرف هزینه معنا ندارد.

فرماندار شهرستان بوشهر گفت: تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم و خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهم‌ترین انجام کار در ادارات است.

وی با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و ادارات در شهرستان، گفت: همه مسؤولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند باید این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان شهرستانی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند و با حضور همه جریان‌های سیاسی در انتخابات، مردم هم در این رویداد مهم سیاسی مشارکت چشمگیری خواهند داشت.

رحیمی ادامه داد: همواره مردم در آئین‌های مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی شهروندان با مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و صیانت از رأی مردم وظیفه شرعی و قانونی است.

فرماندار شهرستان بوشهر رویکرد دولت را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

وی افزود: مهمترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسئولان و وظایف شأن است، زمانی که دید انسان نسبت به مردم، مافوق و کارش اصلاح شود کار کردن به مثل خدمت کردن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در اداره می‌شود.

فرماندار بوشهر بیان کرد: در نظام اداری آنچه در رأس مناسب و رفتار اداری حاکم است حرمت نگهداشتن و حفظ حقوق مردمان است و هر یک از کارکنان دولت در هر مرتبه و جایگاهی که قرار دارند اگر حافظ حقوق و حرمت ارباب رجوع باشند یک نظام اداری مبتنی بر اخلاق ظهور خواهد کرد.

کد خبر 5939205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha