۲۳ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹

مدیرکل صمت خوزستان خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ۳۰۰ طرح تولیدی در خوزستان

پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ۳۰۰ طرح تولیدی در خوزستان

اهواز- مدیرکل صمت خوزستان با اشاره به وجود ۳۰۰ طرح تولیدی با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان گفت: از این تعداد، ۱۴ طرح بزرگ تولیدی تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا فلاح بعد از ظهر امروز سه شنبه در نشست تبیین تأمین منابع مالی طرح‌های اداره کل صمت خوزستان بیان کرد: ۱۴ طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری سه میلیارد دلار و با ظرفیت‌سازی ایجاد اشتغال برای سه هزار نفر در خوزستان تا پایان امسال آماده بهره‌برداری هستند.

وی، تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالا را از برنامه‌های اولویت‌دار اداره کل صمت خوزستان عنوان کرد و افزود: پیشنهاد راه‌اندازی نمایندگی پنج صندوق ضمانت کشوری برای حمایت از تولید و صنایع استان و برای کمک به تأمین مالی تکمیل طرح‌های نیمه تمام تولیدی به وزارت صمت ارائه شده است.

مدیرکل صمت خوزستان تصریح کرد: پنج صندوق ضمانتی شامل توسعه صادرات، حمایت از صنایع دریایی، صنایع کوچک، حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته و همچنین بیمه سرمایه‌گذاری فعالیت‌های معدنی در وزارت صمت وجود دارد؛ بر این اساس جای خالی صندوق‌های ضمانتی در خوزستان برای پشتیبانی مالی از طرح‌های تولیدی و صنایع بسیار احساس می‌شود.

وی، یکی از برنامه‌های راهبردی اداره کل صمت خوزستان را راه‌اندازی واحدهای تولیدی مبتنی بر صادرات عنوان و تاکید کرد: هر گونه اقدامی که برای ایجاد این صندوق‌ها در استان لازم باشد، اداره کل صمت خوزستان آماده همکاری در این خصوص است.

کد خبر 5939322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha