۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) پارس‌آباد:

کارگاه «روش‌های یادگیری و مطالعه مفید» در پارس‌آباد برگزار شد

کارگاه «روش‌های یادگیری و مطالعه مفید» در پارس‌آباد برگزار شد

پارس‌آباد- معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (ع) شهرستان پارس‌آباد از برگزاری کارگاه ۲ روزه «روش‌های یادگیری و مطالعه مفید» برای طلاب این واحد حوزوی خبر داد.

لیلا صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهمیت مطالعه در آموزه‌های دینی اظهار کرد: اسلام دینی عالم‌گیر بوده و با کتاب و کتابت عجین شده، معجزه این دین آسمانی قرآن است و در آن به اندازه لازم در تشویق و ترغیب به امر کتابخوانی و گسترش و توسعه کتابخانه سفارش شده است.

وی با تاکید به اینکه مطالعه ثمربخش مهارت‌ها و راهبردهای خاص خود را دارد، تصریح کرد: در دنیای دانایی‌محور برای بقا و تأثیرگذاری کارآمد در تمام روابط باید به سلاح علم و دانش و اصول آن تجهیز شد و این مهم جز با مطالعه و افزایش دانایی حاصل نمی‌شود.

معاون پژوهش مدرسه علمیه ثامن الحجج (ع) شهرستان پارس‌آباد هدف از برگزاری این کارگاه را آگاهی از مهارت‌های مطالعه، پیش نیازهای مطالعه هدفمند، آشنایی با روش‌های مطالعه و یادگیری، تشویق و ترغیب به فرهنگ کتابخوانی و نیز ترویج فرهنگ مطالعه مفید عنوان کرد.

صالحی افزود: کلیاتی درباره مطالعه، ضرورت مطالعه، روش‌های مطالعه و یادگیری، تبیین کامل روش تندخوانی، شیوه‌های خلاصه‌برداری و روش مطالعه مفید از سرفصل‌های بیان شده در کارگاه ۲ روزه مهارت مطالعه مفید است.

کد خبر 5939353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha