۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۲۵

استاندار اردبیل:

زیرساخت‌های شهرک‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن مغفول نماند

زیرساخت‌های شهرک‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن مغفول نماند

اردبیل- استاندار اردبیل گفت: آماده‌سازی و اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن ضروری بوده و باید اقدام و برنامه‌ریزی برای اجرای زیرساخت‌ها انجام شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حامد عاملی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای مسکن استان اردبیل، خواستار هدایت منابع برای اجرای این پروژه‌ها و سرعت‌بخشی به عملیات با توجه به استمرار فصل کاری در استان شد.

وی تصریح کرد: مساعد بودن هوا در فصل پاییز و ادامه فصل کاری فرصتی برای تداوم اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن بوده و باید دستگاه مرتبط برای سرعت‌بخشی به روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن، منابع در اختیار خود برای این طرح را به بخش اجرا تزریق کند.

استاندار اردبیل گفت: همزمان با تزریق اعتبارات و تسهیلات بانکی به پروژه‌های در حال اجرای نهضت ملی مسکن، نظارت‌های لازم بر اقدام پیمانکاران نیز باید صورت گیرد.

عاملی افزود: اعتبار مورد نیاز برای آماده‌سازی و اجرای زیرساخت‌های واحدهای در حال اجرا نیز از محل‌های دیگر از جمله مولدسازی تأمین می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: آماده‌سازی و اجرای زیرساخت‌های شهرک‌های در حال احداث نهضت ملی مسکن ضروری بوده و باید اقدام و برنامه‌ریزی برای اجرای زیرساخت‌ها انجام شود.

اهمیت تلاش بانک‌ها برای عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن

استاندار اردبیل با تأکید بر سرعت‌بخشی به اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها و ارائه برنامه کاری از سوی بنیاد مسکن استان اضافه کرد: در شهرستان‌های استان اردبیل مشکلی در تأمین زمین نداشته و نداریم و نباید مشکلی در اجرای فونداسیون وجود داشته باشد.

عاملی بیان کرد: همچنین تلاش بانک‌ها برای عقد قرارداد و پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن در مرکز استان و شهرستان‌ها مورد تأکید بوده و پیگیری راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و همکاری بانک‌ها ضروری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: رفع برخی مشکلات پیمانکاران از جمله تأمین مصالح، سوخت و مشکلات بیمه‌ای کارگران شاغل در پروژه‌ها نیازمند برگزاری جلسات تخصصی با حوزه‌های مرتبط است.

کد خبر 5939357

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha