۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

راهیار بنیاد هدایت شمالغرب خبر داد؛

شناسایی ۳۰ مسجد شاخص و جامعه پرداز در استان اردبیل

شناسایی ۳۰ مسجد شاخص و جامعه پرداز در استان اردبیل

اردبیل- راهیار بنیاد هدایت منطقه شمالغرب کشور گفت: اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه ای و امامان و هیأت امناء و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یاسین حسین زاده پیش از ظهر چهارشنبه در سفر به استان اردبیل و نشست با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: بررسی و ارزیابی برنامه ۶ ماهه اول و عملیات مسجد به مسجد در استان اردبیل اجرایی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در گام اول ۳۰ مسجد شاخص با حضور تیم راهیاری منطقه‌ای و امامان و هیأت امنا و فعالین فرهنگی و اجتماعی این مساجد در استان اردبیل شناسایی شده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این نشست به اقدامات انجام گرفته در تقویت مساجد شاخص اشاره و اظهار کرد: برگزاری نشست‌هایی با موضوع نقش مساجد در جامعه پردازی و تمدن سازی اسلامی، برگزاری گعده های شهرستانی با حضور امامان مساجد شاخص به صورت شهرستانی از برنامه‌های ویژه مساجد شاخص در استان اردبیل است.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده خاطرنشان کرد: برنامه ۶ ماهه دوم بررسی و تصمیمات لازم برای توانمندسازی شبکه امامت با اعزام امامان مساجد شاخص به نمایشگاه مساجد جامعه پرداز و تشکیل مجامع تخصصی استانی اتخاذ شده است.

وی مساجد را کانون‌های اصلی هدایت فکری و عملی جامعه دانست و گفت: اغلب مساجد در استان اردبیل دارای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و دینی برای پذیرایی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان هستند.

کد خبر 5939691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha