۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲

زنگ هفته کتاب در مدارس بهاباد نواخته شد

زنگ هفته کتاب در مدارس بهاباد نواخته شد

یزد- زنگ هفته کتاب و کتابخوانی در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و دانش آموزان در مدارس بهاباد نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر آموزش و پرورش بهاباد در مراسم نواخته شدن زنگ کتاب و کتابخوانی به مناسبت هفته کتاب در دبستان قرآنی دخترانه سمیه با اشاره به جایگاه کتاب و کتابخوانی در جامعه اظهار کرد: نیاز است با ترویج فرهنگ کتابخوانی بین نسل جوان بتوانیم جامعه‌ای فرهنگی و ایرانی اسلامی را تربیت کنیم.

علیرضا قطب الدینی عنوان کرد: کتاب باید به عنوان یار و دوستی مهربان در کنار ما باشد که عطوفت و زندگی را در وجود ما به صورت یک فرهنگ دربیارد ولی این امر به یک خرد جمعی نیاز دارد.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد بیان کرد: دین اسلام از ابتدا بر علم‌آموزی و مطالعه تاکید داشته و ترویج و نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی یکی از مهمترین اولویت‌های فرهنگی است که باید در شهرستان انجام شود.

زنگ هفته کتاب در مدارس بهاباد نواخته شد

وی با بیان اینکه والدین و آموزش و پرورش نقش کلیدی برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان دارند، افزود: نهادینه کردن امر مطالعه در جامعه و بویژه در میان دانش آموزان به معنای تلاش برای علاقمند کردن آنها به مطالعه است و باید مطمئن باشیم با روی آورن دانش آموزان به مطالعه، اثرات قابل ملاحظه ای خواهیم دید.

قطب الدینی، داشتن مطالعه را در موفقیت یک جامعه پویا بسیار موثر دانست و افزود: مطالعه و کسب علم و علاقه دانش آموزان به مسائل کتابخوانی رمز موفقیت جامعه ای درس خوان در آینده است.

در این آیین با حضور فرماندا ر، مدیر آموزش و پرورش و مسئولان این شهرستان، زنگ آغاز هفته کتاب و کتابخوانی در مدارس بهاباد و به صورت نمادین در دبستان دخترانه قرآنی سمیه به صدا درآمد.

کد خبر 5939865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha