۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹

مشاور وزیر نیرو:

امامان جماعات و مسوولان امور فرهنگی متصدیان جهاد تبیین هستند

امامان جماعات و مسوولان امور فرهنگی متصدیان جهاد تبیین هستند

مشهد- مشاور وزیر نیرو و مسوول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: امامان جماعات و مسوولان امور فرهنگی، متصدیان جهاد تبیین هستند و باید پیشرفتهای کشور و اقدامات جامعه توضیح و تبیین شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمودرضا مهاجری ظهر چهارشنبه در همایش آموزشی مفتاح و رضوان ویژه ائمه جماعات و مسؤولان امور فرهنگی و دینی شرکت‌های آبفای سراسر کشور در مشهد اظهار کرد با چالش‌های فرهنگی متعددی رو به رو هستیم که برای رفع آنها پرداختن به موضوعات قرآن، ولایت، نماز، امر به معروف و نهی از منکر، خانواده، عفاف و حجاب و جهاد تبیین و بصیرت ضروری است.

مشاور وزیر نیرو و مسؤول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو بیان کرد: سواد رسانه‌ای مقوله با اهمیتی است که باید نسبت به آن آگاهی داد و اندیشه استدلالی و انتقادی را تقویت کرد.

وی گفت: برای ترویج مصرف بهینه آب و برق بهترین گروه مرجع اجتماعی روحانیان هستند و بر همین اساس اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص مصرف بهینه آب و برق باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

لزوم فعالیت مسئولان امور فرهنگی در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل اجتماعی

در ادامه حجت الاسلام علی ابراهیمی پور، مسؤول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور نیز در این همایش اظهار کرد: فعالیت مسؤولان امور فرهنگی و امامان جماعت در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی ضروری است.

مسؤول امور فرهنگی و دینی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: امامان جماعت وظیفه سنگینی در تبیین موضوعات فرهنگی بر عهده دارند و وظیفه آنها محدود به برپایی و اقامه نماز نیست.

وی اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف این همایش، شناخت دقیق وظایف مسؤولان امور فرهنگی و امامان جماعت در حوزه تبلیغ و تبیین مسائل فرهنگی و اجتماعی است.

کد خبر 5939989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha