۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۱۱

مدیریت بحران آذربایجان شرقی نسبت به احتمال وقوع سیل هشدار داد

مدیریت بحران آذربایجان شرقی نسبت به احتمال وقوع سیل هشدار داد

تبریز-مدیریت کل بحران استانداری آذربایجان شرقی به دنبال تشدید سامانه بارشی در استان گفت: احتمال سیل و سیلاب در برخی از نقاط استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی مینویی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: سامانه بارش از اوایل جمعه تا بعد از ظهر شنبه هفته آینده تشدید می‌شود و لازم است راهداری، پلیس راه، هلال احمر، اورژانس، فرمانداران، شهرداران و سایر اعضای ستاد در این بازه زمانی در حالت آماده باش قرار گیرند.

وی گفت: طبق اعلام هواشناسی، بارش باران به صورت رگبار و رعد و برق و در ارتفاعات به صورت برف به همراه وزش باد به نسبت شدید خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر، جاری شدن سیل و راهبندان بالاست.

مینونی افزود: با آماده باش دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان، تجهیزات، ماشین آلات، امکانات مختلف مثل برف روب و نمک باش در نقاط مختلف آذربایجان شرقی به ویژه نقاط خطرناک و حادثه خیز آماده شده اند.

وی از مردم خواست که از اتراق در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرده و سفرهای غیر ضرور را لغو کنند و نکات ایمنی توصیه شده از سوی کارشناسان را رعایت کرده و از کوهنوردی و دیگر ورزش‌هایی که نیاز به حضور در طبیعت است، خودداری کنند.

کد خبر 5940290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha