۲۴ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۳۹

در حاشیه جشنواره انار تفت انجام شد؛

آزادی ۳ زندانی غیرعمد با کمک نیکوکاران تفتی

آزادی ۳ زندانی غیرعمد با کمک نیکوکاران تفتی

یزد- در نشستی با حضور مسوولان ستاد مردمی دیه استان و شورای شهر تفت، ۱۶۵ میلیون تومان برای آزادی سه زندانی غیرعمد اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در این نشست ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر تفت و هنرمندان به دلیل برگزاری جشن گلریزان در حاشیه چهارمین جشنواره انار تفت اظهار کرد: یکی از مهمترین رسالت های ستاد دیه استان، ترویج فرهنگ کمک و انفاق و دستگیری از افرادی است که به صورت غیر عمد درگیر موضوع زندان شدند و استان یزد یکی از استان هایی است که به صورت ویژه به این موضوع می پردازد.

مسعود عظیمی عنوان کرد: ستاد مردمی دیه استان یزد به واسطه مردم نیکوکاری که دارد در تمام روزهای سال و در بسیاری از مناسبت ها اقدام به برگزاری گلریزان می کند و کمک مردم در تمام این جشن ها و مناسبات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نشان از اعتماد بالای اهالی دارالعباده به ستاد مردمی دیه است.

در این مراسم مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از طرف مرضیه حاتم پور، مرجان منتظر و حسین منتظر همسر و فرزندان مرحوم مسعود منتظر برای شادی روح این مرحوم به ستاد مردمی دیه استان اهدا شد.

مبلغ ۶۵ میلیون تومان نیز از سوی مرکز نیکوکاری کوثر تفت که در چهارمین جشنواره انار تفت جمع آوری شده بود، به ستاد دیه استان اهدا شد.

در پایان این نشست با اهدای لوحی از مسوولان و نیکوکاران به واسطه برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5940350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha