۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۱۷:۲۱

فرمانده سپاه میامی خبر داد؛

اجرای ۴۹ ویژه برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در میامی

اجرای ۴۹ ویژه برنامه شاخص به مناسبت هفته بسیج در میامی

میامی- فرمانده سپاه ناحیه میامی از اجرای ۴۹ ویژه برنامه شاخص و محوری و ۴۴۰ فعالیت به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی اسماعیلی در ششمین جلسه شورای اداری میامی که بعد از ظهر پنجشنبه در سالن جلسات شهید سیدکاظم موسوی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تأسیس بسیج در سپاه و بسیج تهیه و تدارک دیده شده است.

وی با اشاره به اجرای ۴۹ برنامه شاخص و محوری و ۴۴۰ عنوان فعالیت در سطح شهرستان میامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج عنوان کرد: این ویژه برنامه‌ها با حضور مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان میامی برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی از جمله این برنامه‌ها را اجرای سه یادواره شهدا، برپایی ویژه برنامه آبروی محله در قرارگاه‌های شهرستان عنوان کرد و گفت: همایش اقتدار بسیج نیز در روز پنجم آذرماه با حضور مهمان ویژه کشوری سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی برگزار خواهد شد.

اسماعیلی برپایی همایش اقتصاد مقاومتی، اردوی راهیان پیشرفت و همایش اقتدار گشت‌های رضویون را از دیگر ویژه برنامه‌هایی عنوان کرد که امسال به مناسبت هفته بسیج در میامی برگزار خواهد شد.

وی همچنین به میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: به همین مناسبت پیاده روی ویژه بانوان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان میامی در روز میلاد این بانوی مکرمه اسلام از ساعت ۱۰ صبح در میدان امام رضای این شهر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به مسئله فلسطین و جنایات غاصبانه و ظالمانه رژیم صهیونیستی عنوان کرد: به منظور حمایت از مردم فلسطین مقرر شده است در روز شنبه ۲۷ آبان ماه تجمعی بعد از اقامه نماز ظهر و عصر از مسجد جامع شهرستان میامی با حضور آحاد مردم و مسئولان این منطقه از استان برگزار شود.

اسماعیلی در ادامه به وقوع سیل در منطقه کالپوش در روزهای اخیر اشاره کرد و ضمن تقدیر از حضور به موقع مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه حضور جهادی استاندار سمنان در همان دقایق نخست وقوع این سیل گفت: به همت همه مدیران و مسئولان و مردم در حال حاضر وضعیت بسیار مناسبی از حیث رسیدگی به مسائل سیل زدگان وجود دارد و امیدواریم بانوی جوانی نیز که در اثر وقوع این سیل مفقود شده است پیدا شده و مایه دلگرمی بازماندگانش شود.

کد خبر 5940849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha