۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۳۹

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت:

نگاه برپایه تکیه بر غرب خسارت فراوانی در دهه ۹۰ بر کشور تحمیل کرد

نگاه برپایه تکیه بر غرب خسارت فراوانی در دهه ۹۰ بر کشور تحمیل کرد

قم- رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت با بیان اینکه نگاه متکی بر اعتماد غرب مردود است افزود: نگاه بر پایه تکیه بر غرب خسارت های فراوانی در دهه ۹۰ بر کشور تحمیل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر ، محمد حاج ابوالقاسم دولابی شامگاه پنجشنبه در نشست تبیینی نمایشگاه روایت پیشرفت در قم گفت: رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای هیات دولت فرمودند، دولت در بیان دستاوردهای خود قاصر است و رهبر معظم انقلاب برخی از دستاوردهای دولت سیزدهم را خودشان بازگو کردند.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم بیان داشت: نمایشگاه روایت پیشرفت با هدف جهاد تبیین و بیان دستاوردهای دو ساله دولت سیزدهم برپا شده است.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت افزود: در دوره گذشته شاهد تعطیلی چندین هزار واحد تولیدی بودیم و در دو ساله عملکرد دولت سیزدهم، ۶ هزار واحد تولیدی در به چرخه تولید بازگشت و کاهش نرخ بیکاری را شاهد بودیم.

وی با اشاره به عملکرد دولت گذشته و نگاه بر غرب از سوی آن دولت گفت: آنها می گفتند مذاکرات برای آن است که هم چرخ سانترفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد، که البته نه چرخ سانترفیوژ و نه اقتصاد به حرکت درآمد.

وی با بیان اینکه نگاه متکی بر اعتماد غرب مردود است و مردم نباید اجازه تکرار آن را دوباره بدهند افزود: بر پایه تکیه بر غرب خسارت های فراوانی در دهه ۹۰ بر کشور تحمیل شد، اما تجربه ای که حاصل شد مبنی بر اینکه نباید به آمریکا دل خوش کرد برای کشور ضروری بود.

رییس مرکز ارتباطات دولت و روحانیت ادامه داد: آمریکا که عده ای می گفتند امضای فلانی تضمین است، امروز در غزه بمباران مردم بیگناه حتی بیماران و کودکان را توسط رژیم اشغالگر قدس دنبال می‌کنند و چهره سفاک رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار برای همه آشکار شده است.

حجت الاسلام حاج ابوالقاسم با تقدیر از تلاش های سخنگوی دولت بیان داشت: بهادری جهرمی در ایام فتنه سال گذشته در میادین مختلف حضور می یافت و دستاوردهای دولت را بازگو کرد و در عرصه جهاد تبیین اقدامات بسیار بزرگی انجام داد که جای تقدیر دارد.

کد خبر 5941039

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha