۲۵ آبان ۱۴۰۲، ۲۲:۴۷

فرماندار دهلران تاکید کرد؛

لزوم تامین اعتبار فضای جدید بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران

لزوم تامین اعتبار فضای جدید بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران

ایلام-فرماندار دهلران بر لزوم تامین اعتبار فضای جدید بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، لطیف صادقی در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: اعتبار لازم برای فضای جدید بخش سی تی اسکن بیمارستان شهدای دهلران باید تخصیص داده شود تا از اعزام بیماران به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار جلوگیری شود.

وی افزود: مردم دهلران سال‌ها از مرزهای جمهوری اسلامی ایران با تمام توان خود دفاع کردند و در این راه به شهادت رسیدند و وظیفه ما نیز این است در خدمت این مردم باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در ابتدای این جلسه، با بیان اینکه مردم دهلران همپای دیگر مردم استان در زمان جنگ همیشه در صحنه بودند و از خاک میهن اسلامی دفاع کردند، اظهار داشت: پس از جنگ تحمیلی نیز با پیشرفت دانشگاه در زمینه‌های مختلف خوشبختانه در شهرستان دهلران هم بیمارستان ایجاد شده است و هم شبکه بهداشت و درمان و علاوه بر آن چندسالی است که مجتمع آموزش عالی سلامت نیز فعالیت می‌کند و خدمات شایسته‌ای را به مردم منطقه داشته است.

هدایت حیدری‌زاده افزود: پرسنل بهداشتی و درمانی نیز باید تمام تلاش خود را در راستای ارائه خدمات مطلوب داشته باشند و ما نیز سعی می‌کنیم نیازمندی‌های آن‌ها را رفع کنیم.

کد خبر 5941043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha