۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۹:۰۰

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

سالن بزرگ برای اجرای برنامه های فرهنگی وهنری در بانه ساخته می شود

سالن بزرگ برای اجرای برنامه های فرهنگی وهنری در بانه ساخته می شود

بانه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: یک سالن بزرگ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با حمایت وزارت ارشاد که یکی از خواسته‌های هنرمندان شهرستان بانه است احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر دریایی شامگاه پنجشنبه در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره سراسری «هه‌لپه‌رکی» بانه اظهار داشت: یک فاجعه انسانی در غزه در حال رخ دادن است که صدای موسیقی در غزه صدای توپ و تانک است و هنرمندان وظیفه دارند از مسلمانان غزه و فلسطین حمایت کنند.

وی افزود: در این جشنواره هزاران نفر حضور دارند و این امنیت پایدار در جامعه نشانه حضور گسترده مردم در برنامه‌های فرهنگی است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های فاخر زیادی تدارک دیده شده توسعه فرهنگی و هنری شهر بانه یکی از اهداف ما است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: یک سالن بزرگ برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که یکی از خواسته‌های هنرمندان شهرستان بانه است احداث می‌شود.

دریایی اظهار داشت: با توجه به اینکه جشنواره «هه‌لپه‌رکی» بانه پیشرفت زیادی داشته سال آینده ششمین دوره به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از زیبایی‌های این جشنواره اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، روایتی زیبا و فاخر از کردستان به دنیا مخابره می‌کند.

کد خبر 5941067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha