۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۴۲

امام جمعه آرادان:

«بسیج» نقش اصلی را در حفظ انقلاب اسلامی دارد

«بسیج» نقش اصلی را در حفظ انقلاب اسلامی دارد

آرادان- امام جمعه آرادان با یادآوری اینکه امام خمینی (ره) بسیج را نیروی همیشه در خدمت ملت می دانستند، گفت: این نیروی انقلابی نقش اصلی را در حفظ انقلاب بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل شریفی نیا در خطبه‌های آخرین نماز جمعه آبان ماه آرادان به میزبانی مسجد صاحب الزمان (عج) ضمن اشاره به هفته بسیج، تاکید کرد: پنجم آذرماه روزی است که امام خمینی (ره) با درایت خویش، آن را روز تأسیس بسیج مستضعفین نامگذاری کردند و فرمودند ملتی که ۲۰ میلیون جوان و نوجوان دارد باید ۲۰ میلیون بسیجی داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۴۳ سال پربرکت برای این شجره طیبه و درخت تناور، گذشته است، افزود: بسیج به تعبیر امام امت (ره) نیرویی است که همیشه در خدمت ملت بود و در حوادث انقلاب و دفاع مقدس در کنار سپاه و ارتش و نیروی انتظامی، نیرویی که نقش اصلی را در حفظ انقلاب اسلامی داشت، بسیج مخلص و ایثارگر بسیج بود.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه بسیج به معنای جان فشانی داوطلبانه برای حفظ اسلام و قرآن و امامت و ولایت و انقلاب است، گفت: بسیاری نوجوانان و کودکان در پایگاه‌های بسیج ثبت نام کردند و این نشان می‌دهد که بسیج همچنان پویایی دارد.

شریفی نیا با بیان اینکه در دوران کرونا شاهد بودیم که بسیج حتی به کمک کادر درمانی می‌رفتند و بین نیازمندان بسته معیشتی توزیع می‌کردند، گفت: بسیج باید در همه میدان‌ها باشد و این ویژگی بسیجیان است.

وی با اشاره به حوادث غزه نیز تاکید کرد: پویشی در فضای مجازی برای حضور جوانان رشید و غیور از ایران قهرمان در غزه و فلسطین راه اندازی شده و هشت میلیون نفر در آن نام نویسی کردند و این نشان می‌دهد که ملت ما اهل دفاع از مظلوم است.

امام جمعه آرادان همچنین از مردم دعوت کرد تا فردا در گردهمایی حمایت از مردم مظلوم غزه حضور پیدا کنند و تاکید داشت: روزهای دشواری بر مردم غزه می‌گذرد تا جایی که حتی پیرزنان و پیرمردان بیگناه غزه در بیمارستان‌ها زیر بمباران جان خود را از دست می‌دهند اما ما اعتقاد داریم که پایان این شب‌های سیاه، صبح امید ظهور است.

کد خبر 5941278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha