۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۰۶

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان:

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر»

برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر»

خرم‌آباد - دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام یونس مهدوی‌نیا در سخنانی، اظهار داشت: مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر با همکاری ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر و حوزه‌های علمیه در لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: مسابقه کتاب‌خوانی استانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» با همکاری ستاد لرستان و مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران لرستان برگزار می‌شود.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان با اشاره به پتانسیل بالای مدارس علمیه لرستان، گفت: در جلسه هماهنگی نهادهای حوزوی استان مصوب شد به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی مسابقه کتاب‌خوانی در بین طلاب و خانواده‌های حوزوی ۲۶ مدرسه علمیه برادران و خواهران برگزار شود.

حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا، افزود: برنامه‌های متنوعی فرهنگی در ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در حال اجرا است.

وی، یکی از تجربیات موفق ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر در چند سال گذشته را برگزاری مسابقات «معجزه تذکر لسانی با همکاری اداره کتابخانه‌های لرستان» «راز حجاب» «کتاب‌خوانی دستگاه‌های حاکمیتی» «مسابقه کتاب‌خوانی دانش‌آموزی در دوران کرونا در بستر شبکه شاد» عنوان کرد و گفت: با این امر یکی از حرکت‌های فرهنگی تأثیرگذار در لرستان رقم خورد.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر لرستان با بیان اینکه مسابقه کتاب‌خوانی «فرهنگ مختصر امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر» در بین طلاب خواهر و برادر برگزار می‌شود، عنوان داشت: این مسابقه به‌صورت مجازی با اهدای جوایز ویژه برگزار خواهد شد.

کد خبر 5941345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha