۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

امام جمعه مرودشت:

هدف دشمن کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات است

هدف دشمن کمرنگ شدن مشارکت مردم در انتخابات است

مرودشت - امام جمعه مرودشت با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور گفت: دشمن تمام تلاش و همت خود را به کار بسته تا انتخابات در کشور کم رنگ جلوه داده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان مرودشت بیان کرد: اگر امروز مشاهده می‌کنید که انصارالله یمن و حزب الله لبنان و دبیر کل آن پای کار مردم مظلوم غزه هستند و وحدتی در جامعه اسلامی شکل گرفته و از سوی دیگر انسجام گسترده‌ای در بین امت‌های اسلامی شکل گرفته است همگی تحت درایت و تدبیر مقام معظم رهبری انجام می‌شود.

وی افزود: همان کسانی که سال گذشته ثانیه شماری می‌کردند برای سقوط جمهوری اسلامی امروز بیایند و تماشا کنند که در کشورهای اروپایی چه تجمعات گسترده‌ای با حضور مردم که چفیه رهبری بر گردن دارند، صورت می‌گیرد.

امام جمعه مرودشت در ادامه ضمن گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد بسیج می‌تواند زمینه ساز ایجاد امید در مردم نسبت به انقلاب و آینده کشور باشد.

امام جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری (س) که در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز پرستار نامگذاری شده است، افزود: این حضرت می‌تواند بهترین الگو برای جامعه اسلامی به ویژه بانوان باشد.

خاوری تاکید کرد: فلسفه نامگذاری روز پرستار، ایجاد حجاب، حیا و عفاف در کنار خدمت به مردم در بین کادر درمان و پرستاران زحمتکش است.

خطیب جمعه مرودشت در پایان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و اهمیت آن در تعیین سرنوشت چهار سال آینده کشور افزود: دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات در کشور کم رنگ جلوه داده شود لذا مسئولان باید اهمیت این فرضیه الهی را برای مردم به نحو مطلوب تشریح نمایند تا شاهد یک انتخابات پرشور دیگری باشیم.

کد خبر 5941388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha