۲۶ آبان ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

بهره برداری پروژه های حوزه نفت امید را در جامعه تقویت می کند

بهره برداری پروژه های حوزه نفت امید را در جامعه تقویت می کند

قم- رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: افتتاح پروژه های حوزه نفت و بخش پارس جنوبی موجب تقویت امید در کشور شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری ظهر جمعه در دیدار وزیر نفت گفت: اقداماتی که در دولت سیزدهم در عرصه صنعت نفت صورت گرفته، قابل قبول بوده و برای جامعه امیدبخش است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای ما بود بیان داشت: متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم حق انقلاب اسلامی را ادا کنیم.

آیت الله حسینی بوشهری عنوان داشت: برخی از مسائل در روزگاری در داخل کشور امکان حل آن وجود نداشت و به خارج از کشور وابسته بودیم و حتی سران کشورهای دیگر در داخل ایران برای آینده این سرزمین تصمیم می گرفتند و این در حالی بود که رییس مملکت از این موضوع مطلع نبود که این مسائل به برکت انقلاب اسلامی برطرف شد.

وی با بیان اینکه روزگاری به مردم کشور اینگونه تلقی می کردند که نفت مایع بدبویی است و به درد جامعه نمی خورد افزود: دشمنان تلاش کردند تا صنعت نفت کشور را در اختیار خود بگیرند اما با بیداری ملت این امر رخ نداد و صنعت نفت مستقل شد.

رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: اقدامات وزارت نفت موجب شده تا در کشور آرامشی حاکم باشد و افتتاح پروژه های حوزه نفت و فازهای پارس جنوبی موجب تقویت امید در کشور شده است.

وی با اشاره به سختی های کار در صنعت نفت در عرصه دریا بیان داشت: سختی کار در این بخش با شرایط آب و هوایی خاص خود در سکوهای نفتی در حقیقت جهاد در راه خدا است.

امام جمعه قم ابراز داشت: دولت سیزدهم در شرایط سختی کشور را تحول گرفت و دولت مردمی توانست با همت و تلاش و تدبیر کارها را به پیش ببرد.

وی با بیان اینکه ایجاد پالایشگاه فراسرزمینی ابتکار بسیار خوبی بود افزود: این گونه اقدامات نشان از تدبیر و در راستای تقویت عزت ملی دارد.

آیت الله حسینی بوشهری ادامه داد: موضوع مسئولیت های اجتماعی نیز مهم است که باید این اقدامات از جمله ساخت مدرسه، بیمارستان و اقدامات عامه المنفعه در وزارت نفت قوی از از گذشته بدنبال شود.

کد خبر 5941555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha