۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۲:۴۰

توسط امدادگران قزوینی انجام شد؛

امدادرسانی به ۵ حادثه طی شبانه‌روز گذشته در قزوین

امدادرسانی به ۵ حادثه طی شبانه‌روز گذشته در قزوین

قزوین- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین از امدادرسانی در ۵ حادثه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین خوئینی با اشاره به وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر در حوادث روز گذشته، اظهار داشت: طی تماس تلفنی و اعلام به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان مبنی بر وقوع چند حادثه در محورهای مواصلاتی در شبانه روز گذشته به ۵ حادثه توسط عوامل امداد و نجات، امدادرسانی شد.

وی با اشاره به ۵ حادثه در شبانه روز گذشته گفت: یک حادثه در محور بوئین زهرا- هجیب، کیلومتر۳ محور فرعی بوئین زهرا- آراسنج سفلی ساعت یک بامداد برخورد تریلی و کامیون با یکدیگر بوده است که ۲ نفر مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند و حادثه بعدی نیز در محور الموت- معلم کلایه واژگونی رنو ساندرو با ۲ فوتی بود که ۲ مصدوم این حادثه پس از رهاسازی توسط نیروهای امدادی هلال احمر به مرکز درمانی انتقال یافتند.

خوئینی در ادامه تصریح کرد: در حادثه بعدی انحراف و ورود تریلی به داخل مرکز خرید در آبیک، کیلومتر ۴۵ اتوبان قزوین به تهران لاین شمالی، ساعت ۳:۲۱ صبح اتفاق افتاد که ۲ نفر فوتی در پی داشت.

وی افزود: حادثه دیگری نیز در آبیک، کیلومتر ۴۵ اتوبان تهران-کرج، لاین جنوبی ساعت ۱:۴۰ بامداد اتفاق افتاد که واژگونی یک دستگاه سانتافه با ۲ فوتی و یک نفر مصدوم بود که توسط عوامل امداد و نجات پس از ارزیابی صحنه اقدام به رهاسازی و ارائه خدمات اولیه نمودند و برای مداوای بیشتر به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در پایان گفت: در کیلومتر ۴۵ محور قزوین-رشت لاین شمالی نیز برخورد پژو ۴۰۵ و تریلی با یک فوتی اتفاق افتاد که ۳ مصدوم این حادثه نیز توسط نجاتگران پایگاه امداد و نجات کوهین و مهتاب پس از انجام اقدامات اولیه و ارزیابی، رها سازی شدند و مصدومین جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس گردیدند.

کد خبر 5942014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha