۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۰۹

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه:

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی تکلیف متخصصان این حوزه است

تولید محتوای مناسب در فضای مجازی تکلیف متخصصان این حوزه است

کرمانشاه- معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: تولید محتوای مناسب در فضای مجازی تکلیف متخصصان این حوزه است.

به گزارش خبرنگار مهر، افشار محمدی ظهر شنبه در مراسم افتتاحیه رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه که در مجتمع بعثت شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد در کرمانشاه در سه بخش شامل نرم‌افزاری موبایلی، بازی‌سازی موبایلی و پویانمایی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به موضوعات مشخص شده در حوزه‌های رویداد تولید محتوای دیجیتال، افزود: موضوع محتوایی در بخش نرم‌افزاری موبایلی شامل شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان کرمانشاه با تمرکز بر جاذبه‌های راهیان نور و دفاع مقدس خواهد بود.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با ادامه به موضوعات مسابقه، تصریح کرد: موضوع بازی‌سازی موبایلی شامل رزم دفاع مقدس با محوریت عملیات‌های استان و بازی در حوزه‌های تربیتی، تاریخی، دفاع مقدس و ظرفیت‌های گردشگری استان است.

محمدی ادامه داد: در حوزه پویانمایی نیز زندگینامه و روایت شهدای شاخص استان کرمانشاه‌، تشریح عملیات‌های دفاع مقدس در استان کرمانشاه، رشادت‌های مردم استان در دفاع مقدس و ظرفیت‌های استان در حوزه‌های مختلف با نگاهی به رشادت‌های مردم در دفاع مقدس از جمله موضوعات مشخص شده است.

وی در ادامه سخنان خود به جنابات اخیر در غزه نیز اشاره کرد و گفت: اتفاقی که امروز در دنیا توسط مستکبرین جهان که در رأس آنها آمریکا قرار دارد رخ می‌دهد نظیر آن را در تاریخ کم نظیر و بی سابقه است.

محمدی به حمایت‌های آمریکا با رژیم کودک کش صهیونیست و نمایان کردن چهره پلید خود اشاره و خاطرنشان کرد: امروز هویت جعلی رژیم صهیونیست فرو ریخته و جز پوسته توخالی چیزی از آن باقی نمانده است.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تاکید کرد: خروش آزادی خواهان جهان در حمایت از مظلومیت غزه به چشم می‌خورد اما می‌بینیم که رسانه‌های رسمی غرب جنایات در غزه را نمایش نمی‌دهند.

محمدی به نقش فضای رسانه در دست مردم و مخابره اخبار دقیق به سراسر جهان اشاره و بیان کرد: علاوه بر تبیین وقایع رخ داده شده در غزه در بستر فضای مجازی راهپیمایی‌هایی در جهت حمایت از این ملت مظلوم انجام می‌گیرد.

وی با تاکید بر اینکه راهبرد نظام سلطه اجرای جنگ ترکیبی در عرصه‌های مختلف است، گفت: یکی از مهمترین عرصه‌های جنگ ترکیبی مدیریت ادراک، رسانه و فضای مجازی است که با تولید محتواهای انجام شده آنالیز کننده ادراک جامعه است.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به وظیفه متخصصان عرضه رسانه اشاره و اضافه کرد: امروز جنگ روایت‌ها است و اگر اهالی رسانه و متخصصین تولید محتوای فضای مجازی وارد نشود و تولیدات مناسب نداشته باشند دشمن از این موقعیت به نفع خود استفاده خواهد کرد.

کد خبر 5943290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha