۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۴۱

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

 ۴۹ طرح عمرانی طی هفته بسیج در خراسان جنوبی افتتاح می شود

 ۴۹ طرح عمرانی طی هفته بسیج در خراسان جنوبی افتتاح می شود

بیرجند- معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: هفته بسیج سال جاری ۴۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا هزاری ظهر شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های هفته بسیج سال جاری در خراسان جنوبی از ۲۹ آبان ماه آغاز و تا پنجم آذرماه ادامه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: در خراسان جنوبی طی هفته بسیج در تمام شهرستان‌ها در سطوح مختلف پایگاه‌ها و نواحی حدود سه هزار برنامه در سه محور جهاد امیدآفرینی، جهاد خدمت و جهاد تبیین برگزار می‌شود.

هزاری ادامه داد: در آستانه هفته بسیج اعزام هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز دختر و پسر را به اردوهای راهیان نور خواهیم داشت، گفت: تجمع اصحاب رسانه و هنرمندان به یاد شهدای مظلوم غزه، اجتماع دختران حاج قاسم در شهرستان‌های مختلف خراسان جنوبی طی روزهای ۲۸ تا سوم آذرماه، همایش پیشگامان رهایی و تجمع بسیجیان دانشجو از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در خراسان جنوبی است.

وی افزود: طی هفته بسیج در سطح کشور ۱۳۰ مرکز مشاوره خانواده افتتاح می‌شود که از این تعداد سه مرکز مربوط به خراسان جنوبی و شهرهای بشرویه، قاین و نهبندان است تا گامی در راستای تحکیم بنیان خانواده برداشته شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین در هفته بسیج آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد را با همکاری بسیج حقوقدانان خواهیم داشت.

هزاری با اشاره به تجمع ۱۵ هزار نفر از بسیجیان در مرکز استان و دیدار منتخبان بسیجیان کشور با رهبر معظم انقلاب در روز پنجم آذرماه بیان کرد: ۴۶ نفر از بسیجیان خراسان جنوبی برای شرکت در این برنامه به تهران اعزام می‌شوند.

وی گفت: در هفته بسیج سال جاری ۴۹ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر ۴۳۰ میلیارد ریال در حوزه‌های آبرسانی، احداث خانه محرومین، احیای قنوات، آسفالت بین مزارع، پروژه‌های فرهنگی و آموزشی و.. افتتاح خواه شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: همچنین در طول این هفته ۳۱۵ کارگاه اشتغال زایی در استان افتتاح می‌شود.

هزاری ادامه داد: در هفته بسیج ۹۰۰ گروه جهادی شامل ۱۰ هزار نفر از جهادگران در بخش‌های مختلف تحت عنوان جهادگران فاطمی در نقاط محروم خراسان جنوبی خدمت رسانی خواهند کرد.

کد خبر 5943343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha