۲۷ آبان ۱۴۰۲، ۱۸:۵۳

فرمانده سپاه استان بوشهر مطرح کرد؛

سازماندهی ۱۰۰ گردان بسیجی در استان بوشهر/ فعالیت ۱۲۰۰ گروه جهادی

سازماندهی ۱۰۰ گردان بسیجی در استان بوشهر/ فعالیت ۱۲۰۰ گروه جهادی

بوشهر- فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر از سازماندهی ۱۰۰ گردان بسیجی در این استان خبر داد و گفت: هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در استان بوشهر فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو عصر شنبه در دیدار با امام جمعه بوشهر ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: بسیج برای دفاع از دین خدا از طریق جذب، آموزش و به کارگیری اقشار مختلف مردم در دفاع از خاکریزهای متعدد انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرده است.

وی با اشاره به سازماندهی ۱۰۰ گردان در استان بوشهر تصریح کرد: گردان امام علی (ع)، گردان امام حسین (ع) و گردان کوثر برخی از گردان‌هایی هستند که با هدف تأمین امنیت در استان بوشهر سازماندهی شده است.

سردار رزمجو افزود: هزار و ۲۰۰ گروه جهادی متشکل از بسیجیان مخلص در سراسر استان بوشهر در جهت اهداف محرومیت زدایی همچون احداث مسکن، توزیع بسته‌های معیشتی، ساخت مساجد و حسینیه‌ها و احداث خانه عالم نقش آفرینی کرده‌اند.

وی اظهار کرد: هزار و ۷۶۰ سری جهیزیه شامل پنج قلم از کالای اساسی به مناسبت هفته بسیج در جشن وصال زوجینی که به دلیل شرایط مالی نیاز به این مهم داشتند اهدا می‌شود.

کد خبر 5943368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامرضاحاجی زاده IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
      0 0
      سلام بنده تولد۱۳۴۹رزمندهبسیجی۷ماهوپنج روزدرجبهه بودم پسرم نیزبسیجی جزگردان امام حسین استسالا۱۴۰۰عقدکردتشکیل پرونده دادیم امادوقلم جنس یکی گازوجاروبرقی بهش جهیزیه دادن سه قلم جنس دیگه راندادن درصورتی که وضع مال خیلی ضعیف است میتونیدتشریف بیاوریدببینیدخداتوفیقتون بده